Soliga Torsdag

Idag skiner solen för fulla muggar! Är det inte härligt!?
Man mår så bra av lite solsken, så solen får gärna vara framme hela veckan!

Nu på morgonen har jag besökt sjukgymnasten och det gick bra, visade att jag har lite svullnad vid fötterna så jag ska börja med stödstrumpor (Ulrica, ifall du läser detta, har du dom kvar?) Har även lånat hem en TENS:apparat som jag ska använda. Så får vi se om det kan göra det lite bättre.
Pratade med mamma på vägen hem och nu är det bara 2 veckor kvar tills vi ses igen. AWESOME!! Som jag saknar mina föräldrar just nu. Dom ger mig energi!

Nu ska jag ordna lite här hemma innan Hannah kommer på lite besök. Det tar liksom aldrig slut med saker som ska fixas liksom. Det blir oreda på en gång när man har städat och jag vet en som är en liten bråkstake med att inte hålla saker på sin plats :P

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack vännen! Så farligt är det väl inte, men tar bara så på krafterna att springa på toa varannan timme. Man är ju trött precis dygnet runt, trots att man sover.



Kom förresten på igår att vi diskuterat att ses i veckan (Johan skrev i förra veckan) men det har jag helt glömt bort. Nästa vecka kanske? André jobbar till onsdag, sen är han ledig till dess att Lilleman tittar ut :-)



Hoppas tens-apparaten hjälper dig, har hört att dem ska vara bra. <3

2010-02-04 @ 11:01:17
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Julia

Nej, usch...



Okej, men det låter ju bra. Vi ska se Magnus Betnér på söndag i Hässleholm :-) Kramar!



2010-02-04 @ 11:43:15
Postat av: Ulrica

Hej. Jo de ligger på köksbänken och väntar på en bilfärd till Kristianstad. Jag skickar dem med Kicki nästa ggn vi träffas. De brukar hjälpa och är jätte skönt att ha dem på. Kram Ulle

2010-02-04 @ 14:24:16
Postat av: Ulrica

Hej. Kicki kommer i kväll, hon ska hämta Mozze och ev äta middag hos oss. Så då får du dem i helgen. Kram Ulle

2010-02-05 @ 14:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0