Så typiskt att tro nått annat.

Är ganska arg just nu...ska nog sluta hoppas att detta kommer att bli bättre och att jag inte klarar av mkt med mjuk underlag. Eftersom mamma är så pass allergisk så måste vi städa sovrummet jättenoga för dom ska sova där och så brukar jag och Johan ta bäddsoffan, inga problem innan. Så inatt har vi legat i bäddsoffan eftersom vi rev ur sängkläderna i våra sängar och för att minimera mer katthår i sovrummet bestämde jag att det var bästa att ligga på kontoret redan nu. Men jag har knappt hunnit ligga där i 2 h förrens jag vaknar av att ha känslan att allt är skit i rygg och skinka. Det gör så j-la ont nu så jag är förbannad. Arg på mig själv och på problemet. Jag kan inte ligga i andra sängar än den jag har nu. Gick på toa och sen var det bara att inse att det blir inte bättre för fem öre om jag lägger mig igen i soffan utan tog mitt pick och pack och la mig i våran säng. Men nu kan jag inte sova. Inte för man har ont dygnet om så ska det bli värre för man ligger ner! Satan!!

Knappra värktabletter är ett måste.
Avslutar med -Grattis, du har ischias.......

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0