Njuter varje minut

Godmorgon.....man kan nästan ställa klockan efter hur jag kommer vakna. Idag blev det tidigare än vanlig men det har med att jag sover med mamma. Man är så försiktig för att inte väsnas, hon är precis likadan :)
Hon frågar stup i kvarten om jag vill ha hjälp, det är lite annat än vad mannen här hemma gör om nätterna, hhahahh. Kliver upp som vanligt för att trötta ut mig. Konstigt att efter 2h sömn så är man så pass "pigg" som man är. Smärtan i benet är där hela tiden så man kan inte ligga och försöka sova utan att tänka på den. Nu blir man lite distraherad av att sitta här och skriva och kolla runt, bara det inte blir så varje natt för det kan vara svårt att få en "normal" natt utan detta.

Iallafall så känns det så klart toppen att mamma och pappa är här. Vi har blivit så bortskämda med en massa saker redan. En hel kasse med köpta barnkläder kom mamma med bla. ska visa sen vad fina kläder det var.
Vi har pratat, skrattat, ätit fantastisk mat. Visat vad vi har köpt till pyret, beundrat hur fin vaggan är som dom hade med sig. Jag har en i släkten på mammas sida som går lite i arv. Och det är klart att vi ska använda den första månaderna. Vi har planerat morgondagen men en massa, lördagen kommer bli en heldag av att besöka affärer och sen träffa mina svärföräldrar på kvällen. Dagarna kommer gå som bara den =(

Men som jag har skrivit innan så kommer jag njuta varje minut och det gör jag verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0