Måndagkvällen!

Måndagkväll gillar vi här hemma, det är ju Familjen Annorlunda kl 20, som vi måste se =)
Sen är det en dokumentär om Anja Pärsson, förra veckan handlade om Skidlandslaget. Gillar verkligen vintersport! Speciellt skidskytte. Något man ser framemot är att OS börjar nästa vecka! 12-28 feb =)

Pyret är verkligen superduktig att kicka mig i revbenet, fortfarande på samma ställe, mammas bråkstake!
Vill verkligen komma iväg till Ullared och Ikea snart, med tanken på att man har gått 67,5% av graviditeten så vill man ha det färdigt för man lär inte orka så mkt som innan.

Nu är middagen klar, bäst att gå. Bye

Kommentarer
Postat av: Hannah

oh oh, när du ska till ikea får jag följa med !?!?

2010-02-09 @ 09:43:17
Postat av: Ulrica

De sista 2 mån brukar man bygga bo! Haha man blir nojjig och ska ha allt perfekt...Ullared är jätte bra men köp inte på dej för mycket kläder om du inte vet kön...jag anv inte de vita/beiga/gråa kläderna när jag fick Ester det kändes tråkigt så det blev shopping av massa rosa kläder istället. Sänglinnet jag handlade där uppe det är väl anv.

Lycka till! Kram

2010-02-09 @ 16:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0