Magnus Betnér

Nu ikväll har jag och Johan varit på Kristianstads teater och sett på komikern Magnus Betnér, fick biljetter i julklapp. Han är som han är; Bitter som han själv sa det. Han har sitt eget sätt att se på grejer men så är han bara och jag har väldigt svårt för honom. Men det var vissa stunder som vi hade riktigt roligt. Speciellt när han påpekade om snökaoset, hahahh.
Det trista var att jag fick kramp i benet för teatern har sånt litet benutrymme, som tur var så släppte det, så det var så man precis klarade av de 90 minuter.




Nu ska vi titta på Melodifestivalen som vi missade ikväll. Första delfinalen i Örnsköldsvik! =) Spännande!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad tyckte du om melodifestivalen? Själv vart jag mer imponerad av Dolph Lundgren... haha ;-)

2010-02-07 @ 10:38:12
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du har fått en award av mig :)

2010-02-07 @ 11:23:14
URL: http://whybenormal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0