Lördag 27 feb

Godmorgon kanske man ska säga?
Egentligen hade jag nog velat kollat klart på curling finalen mellan Swe-Can inatt, men eftersom illamåendet hägrade så ville jag sova bort det. Vaknade nu efter 05 och hade värk i höger ben, som inte ville ge sig. Så nu sitter jag här och det börjar släppa lite. Och jag läste precis att tjejerna fixade GULDET =) Kul! Illamåendet känns lite nu med *trist*, men inte lika mycket som på kvällen.
Hoppas vekligen att det är nått just nu för jag äter järntabletter och inte att det är nån magsjuka på g. Det vill vi inte ha...har gruvat mig att ta dessa tabletter, för bieffekterna är så som dom är. Men jag har kännt mig trött den senaste tiden så jag kan inte hålla detta uppe längre. Så om det är pga tabletterna vet jag inte. Men jag ska se hur det blir under dagen och fortsätta med dom ikväll.

Vi kollade på Solsidan igår kväll och vad vi skrattade jag och J....det var så roligt avsnitt. Vilka människor =) Hoppas ni såg det också!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0