Glee

Hej Måndag!
Akupunktur stod på schemat i morse och nu tar jag det bara lugnt framför datorn.
Ska försöka slita mig och göra lite nytta snart. Något som inte är så avancerat vill säga.

Från det ena till det andra så har vi hittat en ny serie som vi följer, och det är Glee. Dom hade med en låt som inte jag kunde släppa och som jag känner igen från många andra filmer. Tillslut fick man googla för att kunna gå vidare =) och låten heter Don´t stop believin´

Jag gillar den=) Serien är ganska rolig och vi kommer att fortsätta se den, man väntar ju bara till den 3 mars då Grey´s Anatomy har säsongspremiär. Plus att True Blood är väl snart på ingång får jag hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0