Kärleksdagens bravader

Vi fick besök av Johans föräldrar i går eftermiddag...med sig hade dom ett paket med geléhjärtan och ett med chokladhjärtan plus vaniljhjärtan som vi fikade på. Dom ville se hur det blev med soffan. Det var riktigt mysigt att dom kom över bara så där. Efter en timme körde dom igen för vi skulle ha middagsgäster här =)
Kicki och Martin och deras charmtroll Mattias skulle komma. Johan hade lagat till en riktig söndagsmiddag, porterstek.
Det var riktigt trevligt och jag hoppas maten uppskattades =) Den tog slut iallafall och det är ju ett gott tecken. Därefter fikade vi på en enkel efterrätt, vienetta. Det blev en riktigt bra eftermiddag/kväll. Kicki har tagit en massa bilder så kanske man lägger upp några när hon har bloggat =) Tack K och M för en trevlig söndag.

I går kväll kollade vi på andra delfinalen i melodifestivalen som vi missade i lördags och jag måste säga att det var sååå dåliga bidrag denna gång så vi snabbspolade genom hela programet. Verkligen trist omgång.
Självklart blev det att vi kollade på En annan del av Köping med. J ´s favoritprogram =P
Vid tio var jag så trött så jag fick och la mig. Använde TENS på det onda men jag måste säga att jag fick mer ont efteråt. Det är verkligen konstigt och jag vet inte om det beror på hur man ligger och man kanske spänner muskeln mer än när man ligger på mage?? Hade aldrig så när jag fick det hos massören, jaja ska ändå lämna tillbaka den på tisdag ändå så det kvittar. Ska försöka få johan att massera mera för det är det bästa jag vet.

Ska avsluta med att säga; Välkommen måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0