Det är för din skull <3

Jobbade mellan 9-12 idag, hade möte kl 10 sen när det var klart fick jag och min chef gå genom ännu mer ändringar på mitt schema. Så jag blev inte klar förrens kl 11. Sen plockade jag upp varor, har verkligen underbara kollegor som bryr sig och tänker på mitt bästa. Så det blev små varor jag tog, bland annat barnmatsavdelningen, passar ju mig utmärkt =)
Jag kom hem lagade jag lite lunch och sen har jag bara små plockat här hemma. Ska ta tvätten i tvättmaskin nu, för den har tystnat....Konstigt nog försvinner dessa dagar med ett nafs.

Bebisen och jag (26+0). Förra och denna veckan har jag verkligen fått sparkar som inte är direkt mysiga, men att det visar att det börjar bli mindre plats där inne. H*n är verkligen duktig på att sparka just på ett ställe och det är på höger sida, strax över min hand som ni ser på bilden och jag antar att det är mot revbenen.
Men det är bara att sparka på mitt hjärta, för det är helt klart värt ALLT! ♥
Det är många gånger tanken slår mig hur glada och lyckliga vi är att vi har fått denna gåvan. Hur roligt det kommer bli att få se dig för första gången, kärlek vid första ögonkastet!!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hehe :-) det blev inget bakande igår då klockan blev för mycket innan jag kom hem. Funderar på att göra det idag men vet inte om jag orkar, är helt slut i kroppen. Dessa nätter tar kål på mig. <3

2010-02-04 @ 09:39:01
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0