Bra Nyhet.

Avsnittet av Familjen Annorlunda igår var jättekomiskt. Pappa och brorsonen Tage var med på ett hörn när dom filmade i Älvdalen. Jag sa ju det att jag kanske skulle se "kändisar" om jag bara hade ögonen öppna. Fick slänga mig efter telefon och ringa hem till mamma och pappa. Mamma hade helt missat det men dom ska få se det när dom kommer ner nästa vecka. Helt fantasktiskt är att det att det bara är en vecka kvar på torsdag. Som jag har längtat. Ringer hem nästan varje dag =) Brukar hända så när dom väl ska komma ner =)

Johan ringde om soffan igår och vi fick reda på att soffan hade inte kommit till affären än och dom visste inte varför. Man kände verkligen att detta skulle krångla till sig när man väl vill ha nått.
Men när jag pratade med Johan idag efter jobbet så hade han fått väldigt goda nyheter.....soffan kommer imorgon onsdag vid 11-tiden. Yeah!! Såå nice.
Nu blev det helt plötsligt bråttom att städa ur den gamla soffan, men dammsugaren gör jobbet!!!

Kommentarer
Postat av: Lisette

Vi behöver oxå en ny soffa... Men vi är så sega med att köpa en..

2010-02-10 @ 04:40:58
URL: http://floppimig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0