Bebisbesök =)

Idag var jag på jobbet mellan 8-12, plockade lite varor idag med, konstigt nog så drar jag mig för att sitta i kassan överhuvudtaget, vet inte varför det känns så??
Jag stämplade ut och körde hem till älsklingen som väntade. Vi åt lunch och sen lite efter 13 kom Martin och Mattias på besök =) Charmtrolle Mattias!! Han skrattar jämt =)


Hänger med grabbarna =)




Nu är vi ensamma igen och njuter av att det är fredag. Johan fick ett roligt samtal med idag. Ska nog börja på middagen snart för jag börjar bli hungrig igen! Mat mat mat är det enda man tänker på, hahahahh.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Så cool han ser ut i soffan :-) M får gärna komma på besök fler gånger, men mamma följer gärna med åsså, hihi ;-) Kram på er

2010-02-06 @ 10:06:37
URL: http://mattiasmamma.blogg.se/
Postat av: Kicki

Klart du fick lägga in bilderna :-). Spännande att Johan fick ett roligt samtal. Vi är nyfikna på om det är jobb på gång :-)

2010-02-06 @ 19:07:13
URL: http://mattiasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0