3 månader

10 Februari - 3 Månader kvar till bf!
Tiden har gått fort, just nu i denna stund kan jag känna att tre månader är en lång tid pga att jag har så ont som jag har. Varje dag är det nått som gör ondare än tidigare och jag är otroligt less på att stapla runt som en gamling. Var ska man hitta kraften om man börjar att vansinnig på hela situationen?
Johan hjälper mig så mkt med att hämta saker för att undvika rörelser som gör ont. Det tar ju så lång tid för mig att gå till köket från vardagsrummet bara....ibland kan jag känna att jag kanske tar vissa saker förgivet, men jag får nog tänka om lite. Uppskattar verkligen allt Johan gör. Jag älskar honom över allt annat. Och är otroligt glad att ha honom vid min sida! ♥♥♥

Ja, jag behöver inte skriva hur jag har det just nu, för det säger sig själv....
Vad ska man annars göra än att fortsätta leva med hur man har det just nu, och aldrig ge upp hoppet på att nästa dag kan kanske kännas bättre!!!

Om det ändå vore så lätt!


Kommentarer
Postat av: Lisette

Lider med dig Malin! Det låter inte alls kul!

Känner en annan tjej som hade samma problem som du när hon var gravid, hon födde du i mitten av Jan. Hon fick låna någon maskin som man satte på ryggen där det gjorde ont som skickade elektriska stötar typ som lindrade jätte bra. Endast för stunden iofs men ibland kan det vara guld värt bara det. Fråga din läkare om de inte har ngn som du kan få låna. Jag hoppas att tiden bara kommer att flyga förbi för dig tills bebisen kommer! KRAMAR!

2010-02-10 @ 04:47:48
URL: http://floppimig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0