Livet har vänt

I måndags kom jag hem från Ängelholm. Operationen gick väldigt bra och jag kan säga att jag känner ingen smärta i benet längre =) Har nog inte insett hur bra det har blivit än. För man har väldigt ont där dom har opererat. Och jag kan inte röra mig så mkt...men det kommer bli bättre med rörligheten och smärtan där med tiden....Känns otroligt bra att livet har vänt!

Kan ju med berätta när jag väl är inne och säga det som jag skrev om innan när jag var så glad och hoppades så mycket på. Och det är att vi ska flytta =)
Fick en marklägenhet nära Johans släkt och JOBB och det är så otroligt skönt. Vi har alltid sagt att vi kommer aldrig lämna denna lägenhet förrens det är dags för hus...men sen Arvid kom så har det blivit mer och mer att man saknat folk omkring en. Sen är det ju en fördel att vi båda jobbar där och slipper pendlingen! Underbart.....

Kommentarer
Postat av: Julia

Är så glad för er skull! Både för att livet äntligen ler tillbaka mot dig/er men också för att ni ska flytta hit. Äntligen, liksom!

2010-12-08 @ 12:05:01
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jätte grattis till lägenheten!



Så skönt att de känns bättre. Är glad för dig att du äntligen får en ljuspunkt i all smärta! Nu håller jag tummarna för dig att du ska bli av med resten av smärtan snabbt!



Kram

2010-12-08 @ 14:11:49
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: emma

Hejsan Borri! Vad skönt att det känns bättre med benet och grattis till lägenheten:).. jag förstår inte hur du kan vara så positiv!! Där sitter du med all säkerhet med en massa smärta efter operationen och ändå ser du bara ljust på allting. Vilken kämpe du är!



Jag såg ju hur du gick (eller vad man ska säga att du gjorde, inte såg det skönt ut iaf) i somras, kan knappt föreställa mig hur ont det måste ha gjort.



Ta hand om er. kramisar

2010-12-08 @ 14:48:34
URL: http://MeAndPaddi.devote.se
Postat av: Kicki

Så härligt att allt gått bra och att du äntligen slipper smärtan i benet :-). Snart är du helt ok, Yee!

Grattis till lgh. Låter helt perfekt!

2010-12-08 @ 17:33:59
URL: http://mattiasmamma.blogg.se/
Postat av: Caroline ohlsson

Vad kul allt gick bra. Och roligt att ni ska komma till storstan :) Kram

2010-12-08 @ 18:24:11
Postat av: Ulrica

Åh vad skönt att OP gick så bra och att du kan gå utan att ha så jätte ont. Grattis till nya lyan oxå hoppas ni kommer att trivas. Kram

2010-12-08 @ 20:06:10
Postat av: Ulrica

Åh vad skönt att OP gick så bra och att du kan gå utan att ha så jätte ont. Grattis till nya lyan oxå hoppas ni kommer att trivas. Kram

2010-12-08 @ 20:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0