Kan inte somna

Jag gick och la mig vid 22-tiden, låg och fundera en massa på hur det kommer bli i den nya lägenheten. Men när jag väl släckte lampan så kunde jag inte somna och jag har fortfarande inte lyckats....klockan är liksom 01.37. Det liksom kliade i hela kroppen och det var inte härligt alls. Så nu har jag varit uppe ett tag och läst bloggar och fördrivt tiden och bara hoppas att jag kan bli lite trött i ögonen.

Kanske man oroar sig omedvetet för att mamma och pappa ska köra dessa 60 milen imorgon. Eller blev hjärnan på högvarv när man började möblera i nya lägenheten??
(ser fram emot det sååå mycket) Jaja vi får se, jag kommer nog somna tillslut.



Johan lekte tittut med Arvid här om dagen =) Han ser lite chokad ut där, hihihih....
God natt och God Jul!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Inget kul väder alls, förstår att du är orolig. Men jag tror din pappa kör bra och försiktigt, han är ju van vid detta väder. HÄRLIGA unge! Vill gosa med honom! Så mysiga bilder det var. Ses snart! Kram Jenny

2010-12-23 @ 07:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0