Fjärde Advent

Vad segt det har varit att finna ro att skriva nått i bloggen.
Ska göra ett försök nu är det tänk.

Dagarna går med rasande fart och nu är det julafton på fredag, skoj....Nu i veckan har det inte hänt så väldans mycket. Åkte med sjuktransport till vårdcentralen, då jag inte får köra bil på 6 veckor(sååå trist) i torsdags, för att ta bort agrafferna?? som satt i ryggen. Allt såg bra ut och hon plockade bort ungefär 25 st.

Måste säga att jag mår jättebra och det är så himla skönt att slippa den jävla smärtan i benet som man har gått med i över ett år! Hurra! Nu tar man smärtan i ryggen med en klackspark (nästan:P)

Sen i fredags besökte jag och min familj mitt jobb där vi var bjudna på julfrukost, mums. Kul att säga hej till dom som var där. Fin julklapp fick jag med. Därefter körde vi till nya lägenheten där vi tog lite bilder och friskade upp minnet på hur det såg ut för vi ska få omtapetserat i minst 3 rum. Så resten av fredagen gick åt att bestämma tapeter....fast det gick egentligen ganska snabbt, vi var överrensa jag och Johan.
TACK svärfar och Julia för att ni kunde köra oss den dagen. Skönt med att veta att det funkade att komma i och ur en bil med lite finess. Tur resorna inte är så långa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0