Dan före dopparedan

Ja nog kom snön som metrologen lovade. Värst är det i södra skåne för tillfället. Ringde precis pappa och mamma och dom befann sig vid Huskvarna just nu. Så dom har snart avverkat 2/3 av resan. Skönt att det har gått bra. Nu är det bara att vänta nån timme till och sen ska dom nog knacka på dörren =)

Sista gången jag kollade klockan igår var den strax efter 02.15 Så det gick rätt fort efter jag hade suttit uppe en stund. Sen vaknade Arvid 04.00 och ville ha mat. Sen sov han ända till 08.50. Så det var en skön sovmorgon.
Nu på förmiddagen är det fortsatt städning här hemma. Det är inte mycket man kan göra just nu pga ryggen och Johan har inte riktigt den speeden som jag är van vid men vi ska nog bli klara innan dom kommer.

Det ska bli så skönt när väl ryggen bli bättre. Det är inte kul att inte kunna en massa saker pga att man inte kan bocka sig och ta upp saker på golvet. Sen att inte få lyfta =( Man vill ju så gärna hjälpa och jag ser inte framemot flytten på så sätt. Jag är en kontrollmänniska och det är mycket man vill ha på sitt eget sätt, Johan bryr sig inte så mycket utan jag har ganska fri vilja att placera ut saker my way....han har kanske gett upp efter dessa åren :P

Ha det nu så bra under Julen....får se om man hinner med nått inlägg innan julen är slut eller inte. Den som lever får se.

GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0