Vilken toppen helg!

Oj vilka hektiska dagar vi har haft det uppe i Falun. Men underbara dagar blev det med =) Arvid skötte sig så jättebra under hela dopdagen. Självklart kommer det upp bilder inom kort....tyvärr kom inte vår kamera fram för vi var så upptagna med allt annat så vi får vänta tills vi får av min pappa och från svärfar.

Prästen som fick hoppa in extra var hur bra som helst, kan inget annat än säga att vi är supernöjda....och jag fick kämpa för att inte tårarna skulle spruta när min fina brorsdotter sjöng i kyrkan. Sååå fint var det ♥ Jag och Johan kollade på vad min bror hade filmat med vår videokamera och när Hanna börjar sjunga kom det tårar även då!

Verkligen tråkigt att dagarna gick så pass fort som dom gjorde...men trevligt har det varit. Är jätteglad att Johans syster och Fredrik kunde vara med och se liten del av Falun.

Nej nu ska jag lägga mig igen och försöka få sova lite....Har så ont i natt och jag antar att det är väl för allt man har gjort i helgen och från bilfärden ner till skåne. Lillkillen lär nog vakna vid 6-7 och vill ha mat. Tyvärr så har dagen kommit då det är slut på Johans semester och jobbet kallar.....har varit så skönt att varit 2 hemma och man blir allt för bekväm fort...men nu är vardagen tillbaka och jag och Arvid får roa oss med att packa upp all packning från igår som fick stå så att vi kunde mysa fullt ut med pappa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0