Han gör mig så glad!

Då är dagen kommen! dagen som kanske ge några svar?

(07.43) Frukost i magen och en son som sprallar i babygymet, när han tar sin förmiddagslur så ska jag också vara med :P Tog en dusch innan J åkte till jobbet och det var sååå skönt för jag var verkligen frusen. Idag är det bara 14 grader och blåser en massa

(07.53) Det blev helt tyst nyligen och jag vänder mig om och då ligger A "nästan" på sidan ocu tittar ut genom vardagsrumsfönstret. Blir helt förvånad för han har verkligen inte visat att han vill försöka lägga sig på sidan, tro mig har försökt! Men nu var det andra bullar, kul!!




Ja nog kommer dagen då han klarar det, det är bara att vänta och se. Nej nu börjar han bli sömnig, dags att hoppa i säng igen, tur A har pyjamasen på.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänker på dig idag! Kram Jenny, Fredrik och Alva

2010-08-25 @ 10:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0