Uppe igen

Tack för dom fina kommentarerna =) Det känns verkligen jättebra att få göra denna undersökning, man vill ha ett svar på vad det kan vara och hur det ser ut. Är det nått man kan fixa! osv. Bara man kan få väck smärtan som strålar ut i benet så är jag nöjd och sen kan man bearbeta rörligheten i rygg/höft. Träffade kiropraktorn igår och berättade att det har blivit värre och att jag har börjat vaknat om nätterna igen. Har fått tips om att göra mer aktiviteter och känna efter varje moment vad som är bättre än det ena. "det viktiga är rörligheten än smärtan".....men det är det som är det jobbiga att ta. Det är ju smärtan man få bort på en gång, jag vet att jag får mer och mer rörlighet för det märker jag väldigt bra när jag ska vända och förflytta mig i sängen, vilket har varit jättesvårt innan. Man blir bara så matt av att höra det istället för att så här gör vi för då försvinner smärtan. Men jag måste pröva men det är inte motiverande att göra saker när man har ont ALL THE TIME, det är väl nått jag måste övervinna för att bli BÄTTRE.

 

Nu till nått roligt istället.

Körde Johan till Tollarp efter behandligen och det slutade med att jag var där hela dagen =) Stannade och hälsade på hos Johans morföräldrar och sen lunchade jag med svärmor och sen blev klockan så pass mycket att jag kunde lika gärna vänta in Johan som slutade 16. Han blev givertvis glad att slippa bussen. Hemma sen gjorde vi  middag och gick sen över till Malin och Tobias för att sitta och tjöta och äta lite snacks. Så jag var knappt hemma igår, en kul dag var det.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0