Torsdag, snart fredag =)

Redan vid 05 började Arvid gnälla men i med nappen och han sov vidare till 7.30. Usch vad trött jag var iallafall. Jag är ingen morgonmänniska men upp måste man. Man sover nästan skönast på morgonen ibland och så är fallet nästan alltid för mig nu när jag har börjat fått kliva upp vid 4-5 för benet värker.

Gav hjärtat mat sen klädde vi på oss och jag gjorde frukost sen efter en timme börjar Arvid bli trött igen så nu har han legat och sovit sen 9. Så jag har både hunnit rengöra toaletten och vattnat blommor och suttit vid datorn ett tag och slappar lite. Ska nog ta mig en promenad när han har vaknat så blir det lagomt till han ska ha mat om en timme. Sen får vi se vad vi gör av dagen. Är grymt sugen att ta en trip till IKEA, efter jag har varit hemma hos Jenny och Fredrik igår =) Det är så kul att få inspiration av andras hem! Plus att jag behöver kronljus, hihihihi då måste man ju dit! Haahahh. Middagen var toppen igår. Kusinerna höll låda kan jag lova, var det inte Arvid som snackade så var det Alva. Många skratt fick vi!

Nu vaknar sjusovaren........vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0