Tidigt

Gooodmorgon!
Idag ville Arvid ha mat redan 05.15, så idag är man trött! Han brukar sova allt mellan 06-07.30. Kanske är det för att jag gav han den sista amningen lite tidigare än vanligt. Vill att vi går och lägger oss tidigare för vi är allt bra duktiga att vara upp sent. Vilket ger att vi är supertrötta på morgonen. Tänker pröva med detta några dagar och se vad det kan bli av det!

Onsdag idag(redan) och jag ska börja med dopkorten som kom i måndags, dom blev jättebra. Nu börjar jag höra kärleken från spjälsängen så jag får nog gå snart. Vaknade iallafall strax innan nio så jag gick upp och klädde på mig och sen har jag gått runt och plockat lite och tagit fram Arvids kläder så man har lite framförhållning :P Om en vecka är det dags för magnetröntgen och jag är lite spänd faktiskt. Nog kommer det går bra men det är väl så man känner för nått nytt man ska utsätta sig för.

Sen är det bara 1,5 vecka kvar till mina älskade föräldrar kommer och hälsar på en hel vecka! Superskoj verkligen! Dom ska bo på hotell i 3 nätter och sen bor dom hos oss i 3 nätter. Så en av dom dagarna så ska vi åka och äta hotellfrukost tillsammans, mums! Har alltid uppskattat hotellfrukost, tänk alla valmöjligheter man har! Gott!!

Nu börjar min mage kurra när jag börjar tänka på frukost, kanske man hinner slänga i sig nått innan Arvid vaknar, för jag tror han har somnat om igen.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0