Promenad

Precis hemkommen från en kort promenad, men den avslutades med att jag satt på vår bänk som står i trädgården. Det är väldigt kvavt ute och kanske det är regn som hänger i luften. Arvid somnade gott i vagnen och nu står han i hallen och vilar. Han gillar promenader =)

Berättade för mamma om mitt stora misstag med gardinen och jag slår vad om att när hon och pappa kommer ner så har hon extra tyg med sig. Sa att det fick se ut som det gjorde men man vet hur mamma är =) Skulle egentligen ta tag i lite här hemma innan solstrålen vaknar men orken är inte 100% som jag vill att den ska vara. Kanske kanske....nått som är säkert är att vi ska åka och storhandla när J har slutat jobbet.
Är ganska sugen på tacos till middag...det var evigheter sen senast.

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0