Nya leksaker

Igår eftermiddag var Johans ena moster och hennes man på besök. Vi åt blåbärspaj och pratade =) Arvid fick 2 presenter som jag bara måste visa. Den ena var myran från Brio.



Den andra var denna skojiga leksak med sugkopp som man kan fästa i bord bla.



Jag kan säga att j a g blev väldigt exalterad över dessa två saker! Älskar BRIO och sen har jag spanat på den från Fisher-Price. Så jag kunde inte mer än bli så glad. Hihihi nu är ju sakerna till Arvid :P Men Carina prickade in exakt! Har hittat fler leksaker från Brio som ska handlas, få kika lite när vi kör upp till Ullared för julklappsshopping. Tågbanan(som jag lekte med som barn) är på väg ner i mammas och pappas bil. Kan man låta bli att skämma bort sitt barn? =)

Tusen tack Carina och Eve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0