Nova Lund!

Igår förmiddag ringde svägerskan Jenny och undrade om jag var sugen på att köra till köpcentrumet Nova Lund.....och det tackar man inte nej till =) Har länge tänkt på ett besök men har aldrig fått tummarna ur. Plus att vädret var så trist så det passade så bra med att spendera dagen med att shoppa. Jag snabbade mig hem från promenaden som jag var ute på när hon ringde. Både jag och Arvid åt en tidig lunch och sen begav vi oss.

Lyckades "trycka" in båda våra vagnar i backluckan, inte illa =) Väl där så hittade vi en massa fina kläder till oss själva och till barnen så klart!!! Är verkligen supernöjd med allt jag köpte och det passade bra att man hittade nått till sig själv för jag hade födelsedagspengar kvar. Tiden bara flög iväg och vi hann inte med alla affärer som vi hade tänkt (skulle man ta alla så får man vara där en heldag), för klockan blev mycket och trött blir man.

Kvällen avslutades med att vi åt middag hemma hos Jenny och Fredrik. Johan kom med efter han slutade jobbet. Det blev en toppendag/kväll tillsammans med härligt sällskap och det var precis vad jag behövde kände jag!! Tack Jenny =) Ska visa sen vad som kom hem.

Kommentarer
Postat av: charlotte

Ett besök tycker jag verkligen skall inplaneras. Nog för att de nästan är ett år mellan våra pojkar men de gör inget Oliver kommer iaf tycka att de är kanon kul med en bebis,grannen har en som är en mån äldre än Arvid. Bröllopet var verkligen helt sagolikt.

Jag hade tänkt att jag skulle hya hört av mig när vi var därnere men ditt nummer låg inte i mobilen så jag gick bet på de.

kram kram

2010-08-10 @ 16:07:00
URL: http://cscarlett.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det var supermysigt med er. Hoppas vi på att du vill göra om! Jag hoppas att du inte är helt kass i kroppen idag... Lite mitt fel då... Ses imorn! Stor Kram från oss

2010-08-10 @ 21:36:28
Postat av: Svärfar

Jag kan tänka mig att Ni trivs där nere ,Lotta blir säkert sugen när hon hör detta

2010-08-11 @ 13:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0