Mycket trevliga nyheter

Fick ett par trevliga nyheter igår =) För det första så fick jag veta att min barndomsvän Kristina fick en dotter i tisdags, en liten Ella. Är så oerhört glada för deras skull och man längtar kopiöst till i höst när jag och Arvid ska köra upp och hälsa på. Nu får vi iväg och köpa nått fint =) Fick veta att hon föddes 05.21 =) Arvid är född 05.22 Det är rätt kul tycker jag.

För det andra så kom ett besked från CSK, att jag är välkommen och göra Magnetröntgen för ländrygg/bäckenet nu i augusti. YES.....så oerhört bra nyhet minsann.
Svärföräldrarna ska passa Arvid medans jag och Johan är på csk. Skönt att ha han med på nått sätt, nu är det ingen märkvärdig procedur (tror jag) men sjukhusmiljöer är lite speciella, så det känns bättre med sällskap.

Beware....Fredag den trettonde idag kanske därför man är så stel och har ont i nacken idag??

Lägga mig och sova en stund är vad jag ska göra nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt att höra Malin! Skönt att ha ett datum framför dig. Ha det så gott så hörs och syns vi snart hoppas vi! Kram Kram

2010-08-13 @ 15:07:49
Postat av: Sandra

Gud vad härligt att du fått tid! Det gick väldigt fort. Hoppas min också kommer snart!



Kram kram

2010-08-13 @ 16:59:02
URL: http://www.familjejuveler.se/
Postat av: Anki i Tollarp

Vad glad jag blir att höra Malin att du äntligen skall få gjort en MR. Nej, det är inget besvärligt att göra, men det är på tiden att du får någon hjälp för din rygg. Jag förstår att du har det besvärligt och det är inte lätt att vara nybliven mamma och ha så ont hela tiden. Många kramar från Anki i Tollarp.

PS. Det var så roligt att få se Arvid i verkligheten i torsdags. Han är fantastisk. En fin liten kille. DS

2010-08-13 @ 22:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0