Lördag

Igår var det inte en rolig dag, så fort Johan kom hem gick jag och la mig igen för att vila. Sov med Arvid dom andra gångerna med under dagen, men det var inga problem att somna igen. Vaknade sen av att svärföräldrarna kom. Dom kom med middagen, så det var att sätta sig vid dukat bord =) Dom är helt fantastiska.
Medans Johan och svärfar grillade köttet gav jag Arvid maten sen åt vi en supergod middag. Satt ute och njöt av den ljuva kvällen som avslutades med hemmalagad äppelpaj, mums.

Tror klockan var vid 21.30 när dom åkte och vi kände att kvällen var så skön att jag och Johan satt ute till efter 23. Arvid la vi efter 22 men han fick vara med en liten stund =)


Sååå här stor var den, jag lovar! ;)


Mysigt med tända ljus


Leeeee!


Sötisen i sin snygga pyjamas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0