Jaaa! Ikeakatalogen har kommit

Hejhej. Är hemkommen från min "andra" promenad idag kan man säga. Givertvis började det spöregna när vi hade kommit en bit så det var bara på med regnskydden för både mig och arvid. Men jösses vad det blåser ute med!! När jag trär på regnskyddet på vagnen ser jag att nätet saknades som vi brukar ha under vagnen. Man börjar ju fundera om man har lagt det på hatthyllan eller om det kan vara så att den har flygit ur när det blåser så. Gick hem och tog en snabb titt men hittade det inte. Envis som man är så bestämde jag mig för att chansa att gå vändan igen. Tror ni inte att jag hittar den liggandes på asfalten inte allt för långt ifrån hemmet. Det var otroligt skönt att den kom tillrätta ändå. Medans jag gick andra rundan såg jag brevbäraren kom med post och gissa vad glad jag blev när jag tog upp innehållet!!!

Då har man kvällsläsning =) Trodde att jag skulle kunna sätta mig nu medans arvid sov i vagnen men han har vaknat under tiden jag har bloggat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0