Valborgsmässoafton

Sista APRIL är det idag och vi kan säga med 99% säkerhet att vi kommer få ett majbarn. Det är så lugnt på fronten så att han skulle komma idag skulle göra mig vääldigt förvånad =P

Skulle egentligen legat i sängen nu, men det är så fort jag vaknar så gör det svinont i skinkan och det går bara inte att ligga och försöka ens. Men jag ska gå och testa om ett tag igen. För nån till timme vill jag ha!
Tydligen hade Kristianstad varmast i Sverige igår eller om det var i förrgår, nog kände man av det. Härliga 17 grader hade vi. Märks nu på häcken runt trädgården, den är alldeles grön! Det var nog en hel del som fick en skjuss på vägen i växtriket.

Ha en underbar Fredag!!!


Början på bulldegen, resultatet kommer later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0