Vi vet könet nu =)

Det var med en lättnad känsla när barnmorskan på obstetriska mottagningen sa att h*n låg med huvudet neråt. Man blev så lycklig av att se pyret ligga där inne i magen. Vi fick se mycket fin profil på huvudet där h*n sög på underläppen vilket gav en jätte putmun, så söt. Det var verkligen så skönt att se på vårat barn. Synd nog så var barnmorskan väldigt snabb med sin undersökning men det var ju bara att hon skulle konstatera att huvudet var neråt, själv ville man ligga där hela dagen och bara titta.

Nått mer roligt var att min älskade maken frågade väldigt fint om det gick och se könet. Snäll som Astrid var, så kollade hon mer än gärna (hon var en bekant till Johan så det var ju med ett roligt möte). Och det var så klart och tydligt och gissa vad vi sken upp ♥

Detta är ju nått vi ha velat veta sen första början. Så idag har vi njutigt av denna glada överraskning.

Avslöjar inte än vad det blir, kanske i morgon? ;) En del vet redan men jag ska blogga om det här med, är ju svårt att hålla tyst om man vill bara dela med sig. Vet jag har några hemma i Falun som inte vill veta förrens förlossningen har varit och det ska respekteras! Så alla ni där hemma, håll det hemligt för Fru Lööf bland annat, är ni snälla :) Ni andra får hålla er borta från bloggen helt enkelt, hahahah.


Kommentarer
Postat av: emma

åååh, vad spännande. sådär kan du ju inte säga, nu vart jag alldeles pirrig i kroppen ;). vad roligt att det gick att se könet:) KRAM TILL ER

2010-04-08 @ 09:08:50
URL: http://emserrr.devote.se
Postat av: Lisette

Jag vill veta bums!

2010-04-08 @ 17:19:09
URL: http://floppimig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0