Fredagsmys med vänner

Igår kväll var vi hem till M & M för att umgås lite. Det blev grillat med hemmalagad potatissallad och grönsallad. Mycket gott var det! Och kvällen var minst lika trevlig.
Själv satt man med sammandragningar typ hela kvällen, fint att veta att det förbereds där inne =) Plus att lillen var superaktiv och sparkade mig hela tiden, mindre skoj =) Alla sparkar är inte sköna. Strax efter 23.30 körde vi hem, då en mycket mycket trött malin ville hem. Väl hemma upptäcker J att hans plånbok fattas, själv tänker man det värsta och vet att han satte på sig jackan i stan då han hade den i ryggsäcken, bara den inte har ramlat ur fickan, för då kan vi säga hejdå med den. Men den låg hemma hos M&M som tur var. Kanske dags att investera i en ny jacka till karln som har bra utrymme för sina grejer???

Vaknade vid 04 idag med värk i benet, precis ovanför knät av alla ställen, låg och vände och vred på mig en stund tills jag fick lov att be min underbara man efter en värmd vetekudde. Men efter att ha haft den på rygg och rumpa så fortsatte det att värka. Så nu sitter jag här och ugglar åter igen. Tack och lov för att man kan sitta och smärtan känns inte lika som när man ligger.
Ska snart gå och försöka somna om, ute gryr lördagsmorgonen och jag har haft sällskap av kvittrande morgonpigga fåglar.

Ser framemot onsdag, då jag och Johan ska ha en hel mysdag tillsammans, där bland annat biobesök är involverad, får passa på nu när man snart inte är 2 längre ♥


Undra om det har kommit nån bebis inatt =) Johans kusin ligger på BB nämligen.
Ska bli skoj att få veta under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0