Fyller på frysen

Låg och läste i sängen innan, vilket resulterade att jag somnade och sov till Johan kom hem efter 18.30. Det är bara så frustrerande att jag får så ont i sidorna när jag ligger, det går inte lång stund innan jag måste vända mig och ta med alla kuddar som stöd till andra sidan. Gissa vad jag längtar till förlossningen nu =)

Annars har vi bara slappat nu på kvällen, håller på att väntar in att coguar town ska börja om en timme.
Johan har gjort extra mycket mat idag som vi har fryst in för att lätt kunna ta fram när vi kommer vara lite upptagna med att lära känna nya familjemedlemen. Imorgon blir det en annan maträtt. Allt för att underlätta den första tiden.
Tänkte baka kanelbullar i veckan eller nästa, så man har frysen med nått fikabröd när nära och kära vill komma och hälsa på =)
Har hittat ett recept på kanelsnäckor som nog kan vara goda, ska även bli kul att pröva på att göra nån annan form på bullarna än att ha dom i vanliga bullformar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0