Ändrat

Vi skulle ju besöka förlossningen igår men tydligen har dom inget öppet hus under ombyggnationen, utan kom igång med det i juni igen. Nja det är ju lite i senaste laget =) Så vi får klara oss utan helt enkelt.

Det blev att vi städade upp på altan istället i det underbara vädret. Det blev så fräscht och snyggt, så vi kan ta oss en fika där ute i helgen om vädret tillåter.
Men efter allt arbete igår så hade jag lite ont inatt och idag, antar att det är för jag inte är van att vara i gång som jag var igår. Så magmusklerna fick jobba lite extra. Det har avtagit nu, men det var lite läskigt över hur ont det gjorde i magen. Det var inte som sammandragningar som jag har haft innan (dom har knappt kännts). Utan smärtan satt ovanför magen och på sidan. Men pyret har varit igång och sparkat idag så det är nog bara överanstränging.

Nått däckbyte blev det inte heller igår för min vimsiga man hade bokat tisdagen men fått för sig att det var igår. Som tur var hade dom en ledig tid idag kl 9. Så jag styrde dit och fick sommarsulorna på bilen.
Efter det så fick jag lov att kika in på jobbet för att gratta svärmor! Gissa vad glad och stolt hon var =)
Ska träffa henne imorgon igen och det ser vi framemot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0