Dagens smoothie

 Gjorde dagens smoothie på hallon.

  

Jag använder inget mått utan det är bara att ta lite av varje. Man kan inte misslyckas, det enda är ju att man inte gör mer än vad glaset kan ta =) Men man lär sig väldigt snabbt vad som är lagomt. Så enkelt och så gott! Innan använde jag aldrig banan men det är helt klart gott det med och nu har det blivit i dom senaste jag har gjort. Det mättar ju klart mer med än utan.

    Måste börja inse att jag snart inte kommer kunna ha min vigselring på fingret längre =( Blir mer och mer svullen och vissa stunder är det väldigt svårt att få av den, men ett litet tag till, kanske jag klarar mig hela vägen?? Vill ju kunna få av den innan förlossningen för jag tror man inte få ha på sig smycken då. Vi får se helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Lisette

Malin, vad du är rar :). Nu ska här oxå göras smoothies! Fast det får vänta tills imorgon då jag kan fara till affären och köpa både banan och yoghurt!

2010-04-10 @ 17:06:08
URL: http://floppimig.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej Malin,

Så gott det ser ut! Jag kan berätta att jag en morgon vaknade och fick panik över att inte få av mig ringen, så gör det i tid... För du får inte ha den på förlossningen, inte kul om de behöver klippa bort den. I alla fall hela den dagen gick åt till att vänta in då fingret var som minst. Min var dock ingen vigselring så jag har klarat mig fint utan min :) Det är fint att ha den i halsband om du vill ha den nära dig.



Ingen Bebis här...

Tänker på dig!



Stor Kram

2010-04-10 @ 17:30:00
Postat av: MR

Jenny: Ja jag kom på det nu att det är du som har berättat det för mig. Jag håller på att dra och pilla på ringen dagligen så man är på den säkra sidan, men det är nog bäst att ta av den itid istället.

Vi väntar spänt på bebis 12 eller 16 april känns som kanske=) Tänker på dig varje dag =) Kram Kram

2010-04-10 @ 18:01:09
Postat av: Erika (Kusin)

Hej Malin! Det ser supergott ut med smoothie! Vad brukar du ha i dina? Kanske också ska prova att göra... Nu närmar det sig för oss! står inte på förren vi är inne i maj. Kramar

2010-04-11 @ 00:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0