Tupperware - produkterna

Johan kom förresten hem med våra tupperware-produkter som har legat hos Sandra i typ veckor. Det har bara inte blivit av att jag/vi har hämtat det. Men Johan kan :)



Dom klassiska tillbringarna, nu med en tuffare färg, men dessa fanns bara i ett begränsat parti. En för saft/vatten och den mini till mjölk/grädde kanske :)

 

Och sen denna smarta förvaringsburken. Perfekt till när man har små och behöver göra välling.

Det kan ju inte bli bättre, är nöjd med mitt köp!
Efter lunch la jag mig i sängen och låg och läste ett tag, trötta ögon kom snabbt så det blev en nap på 1,5h. Blir bara mer och mer att jag får lägga mig och sova mitt på dagen. Antar att jag måste vila upp mig så mycket jag bara kan inför den kommande förlossningen. Det enda som hade varit underbart är om man kunde sova bort det onda, vad bra man hade mått då!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Vilka snygga färger...jag har oxå sådana bringare bara så där 20 år gamla i benfärg och genomskinlig jätte frächa...huga. Jag anv den lilla brungaren nu till grötpulver till Ester, den är så bra när man ska iväg och bara ta med sej. Kram

2010-04-21 @ 19:05:42
Postat av: Kristina

Jag har också köpt dessa tillbringare visst är dom snygga! Har också handlat lilla burken ;) tyckte den såg praktisk ut! Hoppas du kan vila upp dig och ladda för kommande förlossning trots all smärta, men tänk som så att snart är det över och du har en underbar bebis istället!! Kramar på dig!

2010-04-21 @ 20:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0