Tisdag

Nu kan jag äntligen skriva att bb-väskan är helt packad, det var på tiden. Så nu får du komma när du är redo!! Vilket får vara väldigt snart om man själv får tycka till om nått.

Har idag ordnat med en hel del här hemma pga nått som hände som fick en på andra tankar. Men det visade sig vara helt i onödan, eller inte helt i onödan. Lika bra att få det svart på vitt. Hade det hänt nått så hade man nog aldrig förlåtit sig själv.

Snart är det middag som gäller här hemma, hungrig som en varg är jag.
Längtar väldigt mycket tills imorgon då jag och maken ska ha en hel dag tillsammans. Morgonen startar med en mysfrukost och på kvällen blir det mat på house of bagels och sen biobesök. Under dagen får vi se vad som vi hittar på.

Nu vill jag har maaaaat......


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hoppas att ni får en härlig dag!!

Kram Jossan

2010-04-28 @ 12:13:43
URL: http://ericeliasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0