The ass from hell!!!

Sitter och äter frukost nu, klev upp för en timme sen då det verkligen inte gick att ligga kvar längre.
Allt vad muskler heter värker, man kan ju undra om det har med massagen att göra eller är det meningen att det ska bli värre?? Man är så trött på att inte veta och ha ont samtidigt. Vet att det är en massa gnäll från min sida men det här är vad jag upplever hela tiden. Jag kan ju inte göra nått för att det ska bli bättre....

Visst blir man uppiggande av sånt här =)
Men jag måste få det ur mig dagligen för man spyr galla över det annars.
Sonen verkar ha det bra iallafall, ger mig påminnelsen varför man fortsätter! Vissa stunder får man såna glädjerus av att man tänker och längtar så mycket att möta den lilla krabaten. Vem är du?, hur ser du ut? Det gör allt så spännande. Kärlek vid första ögonkastet som alla säger ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0