Söndag

Igår eftermiddag var vi på kalas för att firade Johans morfar. Det var kul att träffa alla igen och alla var frågvisa hur man mådde. Maten vi fick var supergod, njöt varje tugga =)
Tiden bara flög iväg och efter åtta ville jag hem och ta igen mig. Men det var en mycket trevlig eftermiddag!

Väl hemma blev det att kolla på millenium och jag somnade på soffan som vanligt. Vid halv tolv begav jag mig till sängs och körde min vanliga procedur med vetekudden, som jag värmde 2 gånger (j den ena gången ;)) Skönt var det. Värme är effektivt. Men tyvärr hjälper det inte för hela natten som man själv hade velat. Men jag vaknde vid 03.30 idag, fast då hade jag vaknat av J´s hosta där i mellan och plus att jag ville att han skulle komma och lägga sig men han var lite upptagen med annat, så jag vet inte när han kom och la sig inatt???

Söndag idag och vi har bestämt att ha en liten fixar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0