Söndag 11 April

Ganska pigg för att vara 04 på morgonen :S
När vi hade gått och lagt oss, låg vi länge och pratade barn, alltid mysigt att göra det.
Speciellt jag som gillar att ligga och prata strax innan man somnar. Maken är helt tvärtom, men han gjorde tydligen ett undantag =) Hittade en ställning att ligga på medans vi pratade och det var verkligen behagligt, och jag vände mig sen när vi skulle släcka, kanske är därför man känner sig pigg just nu. Har klart ont i höger ben nu för jag sitter här men det känns annorlunda i kroppen. Hoppas maken har sovit nått, har inte hört han alls dom gångerna jag har vaknat, så det ska bli kul och höra av han själv upplevde, för vi hoppas båda att han är på bättringsvägen!!!

Annars väntar vi spänt på Jennys och Fredriks bebis, idag är det F´s födelsedag så vem vet om det blir delad dag =) Har iallafall gissat på den 12 eller 16 April. Vi får vänta och se ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0