Så blev det

Fick skit för att jag skrev att jag kände mig pigg. Så fort jag gick och la mig vid 05 så låg jag och hade så ont tills klockan blev 06.30 då jag fick lov att väcka J för att han skulle hjälpa mig. Så typiskt, värktabletterna tog efter ett tag och jag lyckades somna efter att ha varit vaken närmare 3 h. Tröttsamt. Har sovit en stund nu på morgonen tack och lov och nu börjar vi en ny dag!

God morgon!
Har tydligen blivit en trend att ligga och sova till efter 11, men jag tar alla tillfällen jag får att sova nu, J ligger fortfarande fast jag har använt mina knep att få honom att vakna. Men det har inte hjälpt så jag gav upp. Tror han inte är en muntergök direkt för att jag väckte honom i morse.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0