MVC - besök

Hej Onsdag!

Som tur var försvann snön igen, hade inte orkat med att se vit på marken mer. Märker att det är kyligare i luften idag men när väl solen tittar fram är det väldigt härligt.

Vi körde till mvc nu på morgonen. Allt såg bra ut, toppen värde på blodtrycket. SF-måttet var nu 38 och ♥-slagen låg på 145-147. Skönt att det är som det ska med lillen. Därefter pratade vi om vi hade några önskemål inför förlossningen osv. Margit lugnade ner mig med vad dom kunde göra och vad som var bäst för mig med tanken på ischias-problemen. Vi får ta det som det kommer och försöka hitta det bästa i just det ögonblicket.

Därefter körde jag Johan till tågstationen och jag körde vidare. Hade fått den där energin igen och tag tillfället att köra till Kretsloppsparken med lite skrot som har legat i bilen ett tag. Och när jag kom hem snyggade jag upp i bilen där bak. Hade startkablar och borste, massa flaskor som inte behövde stå i bilen just nu mm. Så lite ordning och reda blev det i bilen, ska ju ha plats för vagnen så det var lika bra. Nu är det bara en biltvätt som fattas.

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Va rädd om dej. Kram

2010-04-21 @ 11:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0