Monday!

Ny vecka idag, vilket är så skönt. Tycker dagarna bli längre och längre och jag vill bara ha min son utanför magen. Antar att det är så här det brukar kännas veckorna innan BF. Just idag är det 3 veckor kvar. Men ändå kan man känna att det är en del saker man ska hinna med för man är kontrollfreak. Det mesta ska vara tipptopp, men det är inte lätt att orka med det man vill för man har nått som hindrar en hela tiden!!! :(

Idag har jag iallafall sällskap och jag hade tänkt köra till stan och titta på lite babykläder, men vi får se om det orkas med för min del, har haft en hemsk natt IGEN.

Nej om man skulle få lite gott i magen!


Tänk positivt, tänk positivt, tänk positivt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0