Måndag

Gick och la mig igen för jag blev väldigt trött, tog värktabletter och lyckades somna om. Sov kanske 1,5h vaknade och 2 minuter efter det så ringer mamma. Tajming!
Vi pratade och nästan i en halvtimme, älskar henne så himla mycket! Längtar verkligen tills dom kommer ner i maj ♥

Måste tänka på i princip allt jag gör i rörelse, annars är det kört. Hugger ibland i muskeln men inte i den omfattningen som det gjorde igår. Får se hur dan visar sig annars får vi besöka akuten när J har kommit hem. Men det är skönt att det inte är som igår, då visste inte jag var jag skulle ta vägen.....

Kan ju inte påstå att bloggen kommer innehålla nått underhållande framöver om det fortsätter. Själv hade man sett framemot att nu är det bara 2 veckor kvar till bf och man ser framemot vad komma skall. Men att ha detta ryggproblemet som tar upp all fokus man kan tänka så har man svårt att vara glad ibland. Min vardag är inte rolig överhuvudtaget. Sitta på en stol och uggla framför datorn mesta delen av dagen. Om man ändå hade kunnat gått ut på små promenader. Vad mycket det hade gjort. Visst jag går och plockar och donar och fixar här hemma men det är ju inte kul att göra det när det gör ont. Plus att jag kan inte göra det jag egentligen vill.

Ψ%¤F-N &&?HEL-TE¤¿¥æ¤ξþAN-S"¤¤ÿ≈¿


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0