Inte vad jag hade tänkt mig

Vi är precis hemkommen från att varit i stan i över 3 timmar. Men jag måste säga att jag är sjuk besviken på urvalet på babykläderna i butikerna. Fanns typ inget i storlek 50. Kanske man kom på ett dåligt tillfälle eller vad vet jag. Men jag däremot kom hem med 2 nya topar =) som jag får visa bild på senare.
Det var trevligt att spendera tiden tillsammans med maken på stan, vi gick i tre butiker och det tog närmare 1.5h, jag fick lov att sätta mig ner stup i kvarten för allt värkte och man svettades som en gris =) Plus att man går väldigt väldigt sakta, så Johan hinner gå om mig många gånger om han vill det =)

Bara för det inte blev så mycket av shopping till lillpysen så ska jag besöka lite onlinebutiker och klicka hem något fint =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Malin! Ni får göra precis som ni känner men vill bara berätta för er att vi inte äger ett enda plagg i stl 50, 56 fungerar hur bra som helst ;) Jag oroade mig över att jag inte hade stl 50 men gick ju vägen ändå :) Stor Kram från oss

2010-04-19 @ 16:24:47
Postat av: Ulrica

Hej. Jag köpte lite i st 50 för när Erik föddes var han 53 cm lång...gissa om st 50 gick på? det var för kort så det fick bli 56 direkt. Ester var 48 cm lång när hon föddes så hon kunde ha st 50 1:a månaden. Lycka till med klädköpen. Kram

2010-04-19 @ 16:40:25
Postat av: MR

Jag har ganska mycket i storlek 56 och som sagt fick panik att jag hade så lite i 50. Kanske man ska avvakta ändå, dom växer ju i kläderna =) Det är bara så svårt att veta. Kanske det blir en jättebebis :P Tack för att du lugnar mig =) Kram Kram

2010-04-19 @ 16:47:25
URL: http://kanonbra.blogg.se/
Postat av: Julia

Ett tips är att vänta med stl 50 då du kanske, som jenny skriver, inte ens kommer behöva det. Vi köpte ju efter att Casper kom eftersom allting var så otroligt stort men mycket funkade i 56 också :-)



Såg att du köpt förlossningshandboken, den hjälpte mig mycket. Grymt bra bok!

2010-04-21 @ 00:21:00
Postat av: Anonym

Skulle skriva också att nu är han ju 55cm lång och kläderna i stl 50 fungerar inte på längden längre (La undan dem förra veckan) men andré kom med idén att köpa bodyförlängare. På så vis kan vi nyttja plaggen ett tag till :-)

2010-04-21 @ 00:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0