Ingen muntergök här inte.

Nej fy, önskade att jag kunde börja inlägget med att man var helt utvilad och smärtan känner man knappt av, men det är verkligen helt tvärt emot =( Inatt har det var så jobbigt, sov en timme, vaknade, sov en timme, vaknade osv. Och just dessa gånger man vaknar är det ett rent helvete att somna om igen. Har så ont i undre delen av sätesmuskeln, på BÅDA sidorna. Så att försöka lägga sig på sidan och lyfta lite vilket är fruktansvärt. Ingen sovställning är bekväm! Hur ska man då sova? Givertvis kommer tårarna i såna här tillfällen. Underbara J kom med förslaget när vi la oss att skriva ner vad vi kan packa till BB-väskan, just för att skingra tankarna på nått annat. Och det är precis vad man behöver göra emellanåt, tänka på nått annat än smärtan. Det blev en bra lista och det kommer säkert upp nått mer som kan behövas, vi har då börjat och jag får se om jag börjar packa idag eller imorgon.

Ska gå och äta min sena frukost nu i min ensamhet, J har åkt till jobbet fast han inte är frisk än. Hade grejer att fixa i malmö så det var ett måste. Hoppas han kommer hem i bra tid =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0