Hur går man vidare?

Ännu en helvetes natt!
Jag är så fruktansvärt trött på detta nu, jag kan inte längre ligga bra på nått sätt, kanske en liten stund på vänster sida. Sen gör det ont vad jag än gör. Det tar emot fruktansvärt, sen gör inte saken bättre att Johan hostar nonstop och gör en ganska koko, men det hör inte till saken för han blir bättre snart.
Man ifrågasätter varför just jag ska råka ut för nått sånt här?! OM JAG BARA FICK SOVA UTAN ATT HA ONT!! Det man upplever på dagen är ens vardag och man gör det bästa av det men att det sen ska bli lidande DYGNET runt är en helt annan femma. Snart orkar jag inte mer känns det som. Hur ska man gå vidare när man vet att gå och lägga sig i sängen gör bara ont?
Har gjort det bästa i månader nu men just nu känns allt hopplöst!

Kommentarer
Postat av: Lisette

Bebisen kommer snart! Malin, du är en riktigt kämpe! Tycker iaf vad jag kan läsa från din blogg att du lyckas hålla humöret uppe bra ens din kroniska smärta. Och det är du Malin som klarar detta, hade det varit jag så hade jag huggit så fort ngn kommit i närheten. Du är tapper! Du klarar detta! Det är inte så långt kvar! Jag hoppas innerligt att ifall ni väljer att bli gravida ännu en gång att du slipper allt detta! Malin, du är värd guld! Kram

2010-04-10 @ 09:01:14
URL: http://floppimig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0