Grrrr.

Ibland får man hjärnblödning på katterna här hemma. Nu har det varit jättelugnt väldigt länge. Men nu är det nån som har varit framme igen! Tittar in i barnrummet som jag ser från här jag sitter och ser att det "fattas" krukor i fönstret. Javisst har nån vält ner en av favoitkrukorna och favorit orkideen i golvet plus lampan. Jag blir så trött på att man inte kan få ha saker ifred. Det är ju det att det finns INGEN plats att ens sitta på fönsterkarmen, så varför få idéen just nu efter en sån lång tid??? Ja det är mycket man undrar! Typiskt att även en blomma lossnade nu när dom äntligen blommar.
Varken jag eller Johan har hört nått konstigt nog....jag är iallafall så arg att inte kunna ha saker ifred!!!!

Grrrrr.....

Kommentarer
Postat av: Lisette

Ett tips som funkar super! Häftmassa! Sätt häftmassa under krukor och lampor och allt annat du har i fönsterna. Då har de vält ner det sista i sina dagar! Funkar kanon!

2010-04-20 @ 13:33:24
URL: http://floppimig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0