Gårdagen

Tänk att vissa dagar känner man inte helt enkelt för att uppdatera bloggen,
igår var det en sån dag!

Besökte massören igår morse och hon fick knåda rumpan, armen och fötter, väldigt skönt =) Musklerna värker lite mer efter behandlingen, men jag har sagt det innan att det är så skönt för stunden, men inget av det onda har försvunnit. Men jag hade inte räknat med heller. Hon kunde låta bli att tycka jag såg rolig ut med min extra rumpa, tack för den, jag vet det redan. Känner sig som en jävla valross ju. Nått som är det vackraste är just gravida kvinnor, med undantag med mig vill säga. Där det är runt PÅ båda sidorna. Not funny!
Kanske kanske om man inte hade problem med ischian så kanske man inte hade sett ut som man gör? Glad är jag för att det snart är dags, sen får man hoppas på att inte alltför mycket ass stannar kvar.

Efter behandlingen körde jag hem till svägerskan, och lämnade en bok som jag hade läst. J hade gjort en fruksallad till oss båda och ljuvlig god var den =) Den innehöll en massa melon, mango, äpple, russin och en skål brevid med blåbär och hallon. Tror jag inte glömde nått =) Men det var så gott! Vi snackade en massa gravidsnack och hennes mage är så underbar fin att man kan inget annat än bli avundsjuk =) Håller verkligen alla tummar att bebisen kommer nu i dagarna för jag kan knappt föreställa mig hur jobbigt det måste vara att gå över tiden.

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag har ju glömt svara angående skorna, och visst är det dem :-) vad tiden går fort, tänk att snart är det dags för er lilla son att titta ut :-)



Ses en dag nästa vecka? ♥

2010-04-14 @ 10:04:50
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0