Friday

Hej Fredag!
Det kan jag inte riktigt fatta att det är fredag redan.....dagarna har känts långa men veckan har varit snabb. Idag kan jag säga att jag har haft en behaglig natt på läääääänge. Kul att det kan känns så en gång, tror jag ska gå och vila en stund till faktiskt, blev trött igen =)
Annars blir det en lugn för-, och eftermiddag. På kvällen är vi bjudna till Martin och Mona, där vi ska grilla. Johan gjorde sin egna potatissallad igårkväll så den ska vi smaska på.

Sen i morgon ska vi äntligen få träffa Jenny, Fredrik och lilla Alva. Ska bli så skojigt!!! det har vi längtat efter =). En massa bebismys med andra ord.

God morgon ALLA......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0