Fick lite gjort idag

Tänk vad vädret kan ändras bara sådär, för nån timme sen var det så mörkt så mörkt på himlen att det var regnmoln i sikte. Fick tända lampor i lägenheten för att brighta upp lite. Och nu, nu skiner solen igen som den gjorde i morse. Härligt.

Vi har fått det lite städat här hemma idag och skickade äntligen iväg deklarationen, gött med extra pengar sen i sommar=)
Johan gick till affären vid fyra och jag la mig i sängen för trött var jag, skulle egentligen bara vila en stund. När Johan kommer tillbaka ber jag honom lägga sig brevid mig en stund och det gör han. Där ligger vi båda och myser och känner sonens hicka ett bra tag. Vips så sover jag och gör det tills nu. Välbehövligt men min bakdel strejkar för jag legat på samma ställe hela tiden.

Nu ska vi börja med middagen, lite grillat får det ju bli när solen värmer som den gör =)

Mannen kommer med en underbar mening som gör mig glad, -Jag är ledig imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0