En bra period att vara gravid på

Morning!

Soligt idag med =) Längtar tills man får gå ut med barnvagnen och möta sommaren.
Märkte det igår att det har varit en bra period att vara gravid på (aug-maj), för jag svettades som en gris när jag besökte affären igår och ville bara ut där det fläktade. Därför måste det vara jättejobbigt att vara höggravid under sommaren! Visst man kan klä av sig mera men att alltid vara klibbig, drygt.
Nu möter vi sommaren med att gosa och lära känna vår son, härligt minsann!

Ska gå och göra mig dagens frukost. Och sen ska jag gå på dagens - To do list. Ändå tur man har planer för dagen så den går fortare fram, titta och häcka framför tv´n gör jag bara inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0